loading...
هر چی کی بخوای
روزفا بازدید : 50 سه شنبه 08 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز 


قیمت : 45900 تومان


برند : Aamout Pub


خرید پستی کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز 


قیمت کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز


 


نقد و بررسی تخصصی

«جوجو مویز» نویسنده‌ای است که این روزها در ایران هم‌زمان با بیشتر کشورهای جهان، بسیار محبوب است. مویز ابتدا یک ژورنالیست بود و  از سال ۲۰۰۲ شروع به نوشتن رمان کرد. جالب اینجاست از همان اول، هدف خود را نوشتن رمان‌های احساسی قرار داد. اغلب رمان‌های «مویز» به لحاظ ادبی، در زمره‌ی آثار درجه‌یک قرار نمی‌گیرند؛ اما با این حال مویز را نمی‌توان یک نویسنده‌ی «پاورقی» دانست. سبک خاص او در تصویرکردن لحظات احساسی، از او نویسنده‌ای توانمند در بیان حالات عاطفی و ایجاد همذات‌پنداری مخاطب با اثر ساخته است. به همین دلیل است که او تاکنون دو بار جایزه‌ی «بهترین رمان رمانتیک سال» را به خود اختصاص داده است.

موج مویزخوانی!؟

فروش بالای رمان من پیش از تو در کنار سایر رمان‌های این نویسنده در یک سال اخیر باعث شده است به‌‌راحتی بتوان از شکل‌گیری یک موج بین مخاطبان ایرانی نام برد به اسم موج «مویز‌خوانی». در طول یک سال اخیر، تقریبا کتاب‌فروشی‌ای پیدا نمی‌شد که رمانی از مویز، بین پرفروش‌ترین‌ کتاب‌هایش قرار نگرفته باشد. این اتفاق در سطح جهان هم با همین قوت در حال تکرار است. در واقع بین مخاطبان بازار کتاب، تقریبا بیشتر افراد کاری از این نویسنده را خوانده‌اند یا اسم مشهورترین اثرش حتما به گوششان خورده است. رمانی عاشقانه به نام: «من پیش از تو»

زنان تنها، کمی غمگین و البته عاشق!

مویز خود را راوی زندگی زنان می‌داند. در مصاحبه‌ای می‌گوید: «زنانی که دوست دارم در موردشان بنویسم، زنانی نیستند که به دنبال مردهای جذاب هستند، یا بیشتر دغدغه‌شان، خرید عطر و لباس‌های لوکس است؛ من به زنانی علاقه دارم که علایقشان ورای مطالبات مادی و سرخوشی‌های لحظه‌ای باشد. زنانی که «عشق» وجه اصلی زندگی‌شان است.» بیشتر شخصیت‌های اصلی رمان‌های مویز از جمله رمان من پیش از تو را نیز زنان تشکیل می‌دهند. نویسنده معتقد است در جامعه‌ی جهانی در بیشتر نقاط جهان، زنان هنوز به حق و حقوق خود نرسیده‌اند و هنوز هم نگاه جنسیتی در اغلب کشورها حکمفرماست. او حتی به تبعیض در حق زنان کشور انگلستان هم اشاره کرده است. او تمام تلاش خود را کرده تا در رمان‌هایش نیز این مسئله را به نمایش بگذارد.

داستان پرستار عاشق و مسئله‌ای به نام «دیگنیتاس»

رمان، داستانی را در مورد یک پرستار به نام «لوییزا» روایت می‌کند که در روند شغلی‌اش‌ به بیمار خود، «ویل» علاقه‌مند می‌شود. رمان در واقع بازگوکننده‌ی روند شکل‌گیری علاقه و رابطه‌ی عاشقانه این دو با هم است. ‌ داستان علاوه‌بر اینکه به فرازونشیب‌های رابطه‌ی این دو می‌پردازد، به نوعی نقد مثبتی بر «دیگنیتاس» نیز محسوب می‌شود. «دیگنیتاس» در واقع نام بنیادی متشکل از پزشکان و پرستاران حرفه‌ای‌ است که کمک می‌کنند تا کسانی که بیماری لاعلاجی دارند، بتوانند با میل خودشان، خود را از بین ببرند. این قانون با وجود موافقان و مخالفان فراوان، در بعضی از کشورهای جهان به تصویب رسیده است. در این رمان نیز یکی از گره‌های داستانی، درگیری شخصیت‌ها با این مسئله است. درگیری‌ای که به تصمیمی منجر خواهد شد که نقطه‌ی عطفی را در داستان رقم خواهد زد.

بیمار انگلیسی

 این نوع داستان عاشقانه قبلا در ادبیات معاصر نیز به‌وفور دیده شده است. مهم‌ترین مثال برای این نمونه از داستان، رمان «بیمار انگلیسی» اثر «مایکل اونداجی» است که آن کتاب هم از رمان‌های مشهور دهه‌ی نود به‌حساب می‌آید. داستان آن کتاب نیز در مورد پرستاری به نام «هانا» است. او که پرستار بیمارستانی در یکی از مناطق جنگی است، مجبور می‌شود مدتی از خلبانی گمنام که دچار زخم‌های سنگینی شده است، پرستاری کند. جالب اینجاست از هر دوی این رمان‌ها نیز اقتباس سینمایی صورت گرفته است. با این تفاوت که اقتباس سینمایی «بیمار انگلیسی» به فیلمی مشهور با کارگردانی، «مینگلا» و بازی «بینوش» تبدیل شد؛ اما فیلم اقتباس‌شده از رمان «من پیش از تو» که با کارگردانی «تیا شروک» و بازی «امیلی کلارک» همراه بود، نتوانست نظر منتقدان را به خود جلب کند.

 

 

فیلم «من پیش از تو»

فیلم‌نامه‌‌ی این فیلم توسط نویسنده‌ی رمان یعنی مویز نوشته شده است. او توانسته با حذف برخی از حوادث فرعی، روی موضوعات اصلی متمرکز شود. کارگردانی این فیلم را «تی شاروک» انجام داده است. کارگردانی فیلم اصلا از نقاط قوتش محسوب نمی‌شود. در واقع این کارگردان در اولین فیلم بلند خود سعی کرده است در حد معمول این داستان عاشقانه را پرداخت کند؛ اما هیچ نقطه‌ی مبتکرانه‌ای در سبک ‌او دیده نمی‌شود. نقطه‌‌ی قوت فیلم را باید در بازی‌های آن جست‌وجو کرد. «امیلی کلارک» که این روزها به‌خاطر بازی در سریال بازی تاج و تخت به شهرتی جهانی دست یافته است، نقش «لوییزا» را بازی می‌کند و «سم کلفلین» در نقش «ویل» ایفای نقش می‌کند. هر دوی این بازیگران به‌خوبی از عهده‌ی نقش خود برآمده‌اند.

 

 

خانم نویسنده در مزرعه زندگی می‌کند.

«مویز» نویسنده‌‌ای بریتانیایی است که سال‌ها روزنامه‌نگاری کرده است. اولین رمان او در سال 2002 منتشر شد و تاکنون سیزده رمان از او به چاپ رسیده است. کتاب‌های او تاکنون به یازده زبان ترجمه شده‌اند و همگی جزو آثار پرفروش قرار گرفته‌اند. مویز تا سی‌سالگی در لندن زندگی کرده است و یک‌باره تصمیم می‌گیرد به مزرعه‌ای در کمبریج نقل‌مکان کند تا بتواند به دور از هیاهوی شهری به نوشتن بپردازد. هرچند به گفته‌ی خودش در این فضا گاهی افسردگی به سراغش می‌آید و برای همین یک دفتر کار در لندن هم در اختیار اوست تا بتواند بیشتر با آدم‌ها در ارتباط باشد. او دارای سه فرزند است که یکی از آن‌ها به لحاظ جسمی دارای ناتوانی است. در واقع شخصیت «ویل» در رمان نیز به‌نوعی براساس الهامی از تصور زندگی بزرگسالی پسرش، در ذهن مویز شکل گرفته است. به گفته‌ی خودش آدم رمانتیکی نیست؛ اما به‌شدت واقع‌گراست. شاید همین موضوع باعث شده نقاط اوج و فرود داستان‌هایش کمی متفاوت با داستان‌های عاشقانه‌ی دیگر جلوه کند.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


کتاب «من پیش از تو» نوشته‌ی «جوجو مویز» و ترجمه‌ی «مریم مفتاحی» است. کتابی که پیش رو دارید، یک رمان عاشقانه در سبکی متفاوت است. عشقی ورای عشق‌های زمینی و داستانی که اگرچه عشق موضوع اصلی آن است؛ اما عاشقانه نیست. این اثر داستان زندگی مرد جوان و ماجراجویی است که با علاقه‌ی فراوان، ورزش‌های خطرناکی انجام می‌دهد و در یک حادثه تمام زندگی‌اش دچار تغییر می‌شود. در بخشی از این رمان می‌خوانید: «رهبر ارکستر قدمی به جلو برداشت و با پا دو بار به سکو ضربه زد، یک هیس قوی سالن را فراگرفت. سکوت برقرارشده زنده و مشتاق بود. بعد رهبر ارکستر چوبش را به حرکت درآورد و یک‌باره صدای ساز درنهایت شفافیت سالن را پر کرد، موسیقی حالا برایم عینیت مادی پیدا کرده بود؛ چیزی نبود که فقط از راه گوشم بشنوم؛ بلکه در تمام وجودم جاری ‌شده بود، اطرافم را گرفته و حواس پنج‌گانه‌ام را به لرزه انداخته بود. پوستم سوزن‌سوزن شده و کف دستم عرق کرده بود... قوه‌ی تخیلم به طرز غیرمنتظره شکوفا شده بود؛ همان‌طور که نشسته بودم، هیجان‌های گذشته یک‌باره در وجودم غلیان پیدا کردند. افکار و ایده‌های نو در ذهنم پیچیدند، گویی به بینش و بصیرت دیگری دست ‌یافته‌ام. خیلی چیزها بود؛ اما اصلا دلم نمی‌خواست به پایان می‌رسید، دوست داشتم تا ابد همان‌جا بنشینم...» جوجو مویز یک روزنامه‌نگار و نویسنده‌ی انگلیسی است که از سال 2002 رمان‌های پراحساسی را قلم ‌زده است. او تنها کسی است که تابه‌حال توانسته دو بار موفق به کسب جایزه‌ی انجمن رمان‌نویسان رمانتیک شود و آثارش جزو پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز است. این کتاب را انتشارات «آموت» منتشر کرده است.


 



تصاویر بیشتر


 



کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز




 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.






 


 
















من پیش از تو (رمان) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد





نویسنده, جوجو مویز ... من پیش از تو (به انگلیسی: Me Before You) یک رمان عاشقانه نوشته جوجو مویس است. این کتاب نخستین بار در ۵ ژانویه ۲۰۱۲ در بریتانیا چاپ شد. ادامه‌ای بر این کتاب با نام پس از تو نوشته شد که از طریق کتاب‌های پاملا دورمن در ۲۹ سپتامبر ... این رمان تقلیدی از رمان “هیچ چیز جاودانه نیست” اثر سیدنی شلدون است.
‏من پیش از تو (فیلم) · ‏پس از تو · ‏دیگنیتاس





مشخصات، قیمت و خرید کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز ...







رتبه: ۴٫۴ - ‏۲۳۹ مرورخرید اینترنتی کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز و قیمت انواع کتاب چاپی نشر آموت از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های کتاب چاپی نشر آموت با بهترین ...




دانلود رمان من پیش از تو - جوجو مویز - کتابراه





رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز و با ترجمه شیدا رضایی یکی از پرفروش‌ترین کتاب های نیویورک تایمز و سال 95 در ایران است. من پیش از تو داستان قصه‌ای‌ست که در ...





کتاب من پیش از تو | اثر جوجو مویز | ترجمه مریم مفتاحی - ...







رتبه: ۴٫۱ - ‏۸۷۳ رأیخرید و دانلود کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز مترجم مریم مفتاحی از نشر آموت. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن :) دانلود انواع کتاب صوتی، الکترونیکی و ...




من پیش از تو نوشته جوجو مویز | آیا این بهترین رمان عاشقانه ...





۵ شهریور ۱۳۹۷ - من پیش از تو با عنوان اصلی Me before you اثری از جوجو مویز نویسنده و ... پشت جلد کتاب من پیش از تو نظرات مختلفی درباره رمان نوشته شده است ...





دانلود رایگان کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز | ایران پیپر





کتاب «من پیش از تو» نوشته‌ی «جوجو مویز» و ترجمه‌ی «مریم مفتاحی» است. کتابی که پیش رو دارید، یک رمان عاشقانه در سبکی متفاوت است. عشقی ورای عشق‌های زمینی ...





خلاصه و بخش‌هایی از کتاب من پیش از تو - مجله کتابچی





۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - من پیش از تو، داستانی عاشقانه است که عشق یک پرستار به بیمارش را به ... ویل مردی سی و پنج ساله بر اثر تصادف با موتورسیکلت، ویلچر نشین می‌شود وبه ... یکی از ویژگی‌های خوب این کتاب این است که جوجو مویز برای روایت قصه از ...





کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز - آموت | با تخفیف | 30بوک





خرید اینترنتی و آنلاین کتاب من پیش از تو نوشته جوجو مویز و ترجمه مریم مفتاحی از ... برخی از ترجمه‌های او عبارتند از: دو اثر از کالین مک‌کالو استرالیایی، سه اثر از ...





کتاب صوتی من پیش از تو اثر جوجو مویز - نوار







رتبه: ۴٫۴ - ‏۹۰۶ رأیکتاب صوتی «من پیش از تو» اثر «جوجو مویز» نویسنده بریتانیایی می‌باشد که نسخه چاپی آن در سال 2012 منتشر شد. این رمان عاشقانه ماجرای زندگی ویل ترینر و ...


سال انتشار صوتی‏: ‏1396

حجم دانلود‏: ‏891 مگابایت


ناشر صوتی‏: ‏نوار

تعداد فصل‏: ‏29





کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز | ایران کتاب







رتبه: ۴٫۳ - ‏۱۵ مرورخرید کتاب من پیش از تو داستانی پراحساس که به ما می آموزد برای شروع یک زندگی واقعی، هیچ وقت دیر نیست نویسنده جوجو مویز مترجم مریم مفتاحی انتشارات آموت 7 ...


تعداد صفحه‏: ‏536

سری چاپ‏: ‏60


مترجم‏: ‏مریم مفتاحی

زودترین زمان ارسال‏: ‏4 آبان











تصاویر بیشتر برای کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویزگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام








خرید کتاب من پیش از تو نوشته جوجو مویز از انتشارات آموت، ...





«من پیش از تو» نخستین اثر از جوجو مویز است که به فارسی منتشر می‌شود. موضوع این رمان موضوع جوان ورزشکاری است که در اوج سلامت و ثروت به سر می‌برد و در پی یک ...





من پیش از تو - جوجو مویز | ناولر







رتبه: ۳٫۹ - ‏۱۰۸ مرورمن پیش از تو : آن شب نتوانستم بخوابم. در اتاق قوطی کبریتی دراز کشیدم و به سقف چشم دوختم ..., این کتاب را به کتابخانه مجازی خود اضافه کنید، به آن امتیاز بدهید و ...




معرفی من پیش از تو ، اثر جوجو مویز به همراه خلاصه | دهکده کتاب







رتبه: ۴٫۷ - ‏۴ رأی۱۹ تیر ۱۳۹۸ - رمان عاشقانه ی من پیش از تو . اولین اثر از سه گانه ی معروف ، اثر جوجو مویز که دوبار موفق به دریافت جایزه ی بهترین رمان عاشقانه ی انگلستان شده است ...




معرفی و دانلود رایگان کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز - ...







رتبه: ۳ - ‏۲ رأی۱۷ مهر ۱۳۹۸ - کتاب «من پیش از تو» نوشته‌ی «جوجو مویز» و ترجمه‌ی «مریم مفتاحی» است . کتابی که پیش رو دارید ، یک رمان عاشقانه در سبکی متفاوت است .




معرفی کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز ترجمه ... - یار کتاب





۲۲ مهر ۱۳۹۸ - کتاب «من پیش از تو» نوشته ی «جوجو مویز» و ترجمه ی «محمدجواد نعمتی» است. کتابی که پیش رو دارید، یک رمان عاشقانه در سبکی متفاوت است.





کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز با 30 درصد تخفیف | سایت ...







رتبه: ۴ - ‏۳ مرورکتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز با 30 درصد تخفیف ، اثر جوجو مویز، 2 بار برنده جایزه از انجمن رمان نویسان رمانتیک.




دانلود رایگان کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز - ناول کافه ...





بررسی رمان “من پیش از تو” اثر جوجو مویز​. در این مطلب از سایت ناول کافه، قصد داریم به بررسی رمان زیبا، مشهور و پرطرفدار “من پیش از تو” بپردازیم. برای خواندن این ...





من پیش از تو؛ رمانی محبوب به نویسندگی جوجو مویز - ویرگول





جوجو مویز بعد از چاپ این رمان، رمان دیگری با عنوان من پس از تو را نیز به چاپ ... که این رمان در لیست کتاب های پرفروش قرار دارد، رمان من پیش از تو یکی از عوامل مهم در ... که این کتاب را به اثری محبوب و بی نظیر هم از نظر نگارش و هم از نظر موضوعی تبدیل ...





کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز – مایار کتاب





جوجو مویز روزنامه نگاری انگلیسی است که از سال 2002 به نوشتن رمان‌های عاشقانه مشغول است. او یکی از تنها چند نویسنده‌ای است که دو بار برنده جایزه‌ سال رمان عاشقانه ...





خرید کتاب پس از تو جوجو مویز با تخفیف | نشر آموت





خرید کتاب پس از تو اثر جوجو مویز با تخفیف ویژه و ارسال سریع و ارزان به سراسر ... رمان من پیش از تو به قلم جوجو مویز در صدر پرفروش های نیویورک تایمز قرار دارد و ...





کتاب پس از تو : ادامه رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز | خرید ...





نام کتاب: پس از تو (ادامه رمان من پیش از تو) نویسنده: جوجو مویز مترجم: مریم مفتاحی ناشر: آموت سال انتشار: 1398 تعداد صفحات: 544 قطع: رقعی رده سنی: بزرگسال دسته ...





آموزش زبان به سبک آکسفورد - دانلود رایگان رمان انگلیسی ...





جوجو مویز Jojo Moyes یکی از پرفروش ترین نویسندگان و تنها نویسنده‌ای است که موفق ... او نویسنده رمان های معروف من پیش از تو Me before You و من پس از تو After You می باشد. کتاب کنونی همانند دیگر آثار این نویسنده ی مشهور انگلیسی، درون مایه ی ...





کتاب من پیش از تو جوجو مویز ترجمه مریم مفتاحی نشر آموت







رتبه: ۴٫۳ - ‏۸ مرورکتاب من پیش از تو (Me Before You) یک رمان عاشقانه نوشته جوجو مویز است. ... ویل ترینر جوان ورزشکار و ثروتمندی است که در اثر یک تصادف، قطع نخاع می شود و بعد ...




«من پیش از تو»؛ رمانی امید بخش از جوجو مویز - YJC





۴ فروردین ۱۳۹۸ - کتاب «من پیش از تو» اولین کتابی است که از جوجو مویز به فارسی ترجمه شده است. ... به باور من مخاطبان ایرانی لطیف بودن این اثر را دوست دارند.





بررسی، مشخصات و خرید کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز ...





خرید اینترنتی کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز و قیمت انواع کتاب مرتبط در این زمینه از بزرگترین بانک کتاب اینترنتی | جدیدترین کتاب ها با بهترین قیمت ...





دانلود کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز - دی ال کتاب دانلود ...





دانلود کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز. نویسنده : جوجو مویز; 6 ماه پیش; 1328 بازديد. نویسنده : جوجو مویز; مترجم : مریم مفتاحی; تعداد صفحه : 236; زبان : فارسی.





کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز Me Before You - گیمینگ ...







رتبه: ۹٫۲۱۰ - ‏۵٬۵۳۰ مرورکتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز Me Before Youکتاب من پیش از تو نوشته ی جوجو مویز و ترجمه ی مریم مفتاحی است. کتابی که پیش رو دارید، یک رمان عاشقانه در ...




رمان me before you (من پیش از تو) اثر جوجومویز - خرید کتاب ...





کتاب رمان me before you (من پیش از تو) اثر جوجومویز از انتشارات جاودانه جنگل.





نگاهی به کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز - مجله هفته مونترال





۲۴ آذر ۱۳۹۸ - کتاب «من پیش از تو» اثر «جوجو مویز» یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز است که نخستین بار در ۵ ژانویه ۲۰۱۲ در بریتانیا چاپ شد.





نقد و بررسی فیلم من پیش از تو ( Me Before You ) - مووی مگ





« من پیش از تو » نام کتاب معروف و پرفروشی است که در سال 2012 توسط جوجو مویز منتشر شد و در صدر پرفروش ترین آثار سال قرار گرفت و جوایز بسیاری هم برای این ...





دانلود کتاب ” من پیش از تو ” | جوجو مویز - کتاب نایاب





كتاب نایاب " من پیش از تو " اثر مشهور جوجو مویز می‌باشد. این کتاب پرفروش‌تذبن کتاب سال گذشته بود. کتاب من پیش از تو یک.





من پیش از تو (رمان) - ویکی‌گفتاورد





من پیش از تو (به انگلیسی: Me Before You) یک رمان عاشقانه نوشته جوجو مویز است. این کتاب نخستین بار در ۵ ژانویه ۲۰۱۲ در بریتانیا چاپ شد.





لیست قیمت کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر ملینا ...





خرید کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر ملینا ، لیست قیمت کتاب رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر ملینا ، ارزانترین قیمت کتاب رمان من پیش از تو اثر ...





کتاب هاي جوجو مویز - نویسندگان انگلیسی





کتاب هاي جوجو مویز - نويسنده کتاب هاي : آخرین نامه معشوق ، اسب رقصان ، باز هم من ، بازار طاووس ، بندر نقره ... در پاریس ، مجموعه من پیش از تو/پس از تو ، من پیش از تو ، موسیقی شب ، موسیقی شبانه ، میوه ی خارجی ، هنوز هم ... اثر : جوجو مویز ازانتشارات آموت.





معرفی رمان پس از تو اثر جوجو مویز - آژانس چهارفصل





پس از موفقیت اولین رمان جوجو مویز یعنی رمان من پیش از تو، به مرور دیگر آثار او نیز در ... داستان کتاب من پیش از تو داستان عاشقانه و تراژیکی درباره ی زندگی پسری ...





خرید کتاب پس از تو اثر جوجو مویز قیمت با تخفیف ویژه ...







رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرورکتاب پس از تو اثر جوجو مویز، ادامه ی رمان من پیش از تو اثر همین نویسنده است که توسط خانم مریم مفتاحی ترجمه و توسط انتشارات آموت به چاپ رسیده است. جوجو مویز با ...




خرید ارزان کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز با تخفیف | ...





کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز. Me Before You. بیش از ۷۰ نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند. قیمت:51,000 تومان. بررسی و خرید در دیجی کالا · افزودن به ...





دانلود کتاب صوتی من پیش از تو اثر جوجو مویز | god20 | 21





دانلود کتاب صوتی من پیش از تو اثر جوجو مویز. فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 28 حجم کل فایل ها: 459 مگابایت مدت زمان پخش: 14 ساعت و 16 دقیقه نویسنده: جوجو ...





کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز فروشندگان و قیمت کتاب





کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز Me Before You گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا. دیجی کالا · 2.7 تهران-تهران · خرید اینترنتی. گزارش. ٪40. 55,000.





کتابیسم: مصاحبه با جوجو مویز نویسنده کتاب من پیش از تو





مصاحبه با نویسنده کتاب من پیش از تو - خانم جوجو مویز - به همراه معرفی کتاب های وی در سایت کتابیسم http://www.ketabism.ir/jojo-moyes.





کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز | فروشگاه اینترنتی ...







رتبه: ۸٫۳۱۰ - ‏ ۱ مرورکتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر آموت رمانی خواندنی، مسحور کننده و منطبق با نیاز های دنیای امروز، عشقی پرشور، غیر ممکن و آرمانگرایانه.




کتاب صوتی من پيش از تو اثر جوجو مويز روایتی از کتاب ...





کتاب صوتی من پيش از تو اثر جوجو مويز روایتی صوتی از کتاب پرفروش و خواندنی «من پیش از تو» نوشته‌ی «جوجو مویز» و ترجمه‌ی «مریم مفتاحی» است.





دانلود کتاب من پیش از تو | جوجو مویز | طاقچه







رتبه: ۴٫۷ - ‏۲۱ رأیجوجو مویز درباره این اثر خود می‌گوید: «من پیش از تو» بامفهوم‌ترین کتابی است که تابه‌حال نوشته‌ام. این کتاب نخستین‌بار در در ۵ ژانویه ۲۰۱۲ در بریتانیا به چاپ ...




پس از تو آثار برات-جوجو مویز-لیلی قاسمی





پس از تو عنوان رمانی است که جوجو مویز در سال 2015 در ادامه ی رمان بسیار معروف و مو فق من پیش از تو نوشته است. داستان کتاب پس از تو به هجده ماه پس از مرگ ویل بر ...





دانلود رایگان کتاب من پیش از تو | لوکوبوک





دانلود رایگان کتاب من پیش از تو به قلم جوجو مویز با ترجمه شیدا رضایی منتشر شده توسط انتشارات جامی.





کتاب من پیش از تو یک رمان عاشقانه است. که برای اولین بار ...






نام کتاب : من پیش از تو Me Before You نویسنده : جوجو مویز مترجم : دکتر مسعود ... ویل، یک مرد جوان موفق و ثروتمند که دو سال پیش در اثر سانحه موتورسیکلت فلج شده ...




کتاب Me Before You اثر jojo Moyes | کتاب زبان اصلی من ...





نسخه زبان اصلی کتاب Me Before You اثر جوجو مویز که به زبان انگلیسی منتشر ... نسخه ترجمه شده زبان فارسی این کتاب با نام « من پیش از تو » در فروشگاه دی بوک ...





مشخصات، قیمت و خرید کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز نشر ...







رتبه: ۴ - ‏ ۱ مروررمان من پیش از تو اثر جوجو مویز یکی از پرفروش ‌ترین کتاب های نیویورک تایمز است. من پیش از تو داستان قصه‌ ای‌ است که در خاطره‌ ها می‌ ماند. جوجو مویز تاکنون دو بار ...




من پیش از تو نوشته‌ی جوجو مویز؛ یک اشتباه برای کل زندگی ...





۲۲ آذر ۱۳۹۸ - من پیش از تو Me Before You نام رمان عاشقانه‌ای به قلم جوجو مویز است. ... ویل که در اثر این حادثه‌‌ی بزرگ در زندگیش ناسازگار و بد خلق شده است ابتدا او را ... به گفته مریم مفتاحی، کتاب ترجمه شده او یعنی من پیش از تو در اردیبهشت ۹۴ ...





دانلود کتاب صوتی من پیش از تو اثر جوجو مویز





دانلود ... دانلود کتاب صوتی من پیش از تو اثر جوجو مویز. فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 28 حجم کل فایل ها: 459 مگابایت مدت زمان پخش: 14 ساعت و 16 دقیقه نویسنده: ...





کتاب من پیش از تو نشر آسو | جوجو مویز | آسو | فروشگاه ...





رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز یکی از پرفروش ‌ترین کتاب های نیویورک تایمز است. من پیش از تو داستان قصه‌ ای‌ است که در خاطره‌ ها می‌ ماند. جوجو مویز تاکنون دو بار ...





دانلود کتاب صوتی پس از تو اثر جوجو مویز MP3 | passing | ...





اطلاعات بیشتری در مورد فایل دانلود کتاب صوتی پس از تو اثر جوجو مویز MP3 ... خلاصه کتاب پس از تو کتاب من پیش از تو به ماجرای زندگی لوئیزا کلارک قبل از ...





معرفی رمان من قبل از تو (Me Before You) اثر جوجو مویز





معرفی رمان من قبل از تو (Me Before You) اثر جوجو مویز - دست‌نوشته‌های من در مورد زبان و ادبیات انگلیسی، سینما، ... خواندن این کتاب زیبا را به همه‌ی شما پیشنهاد می‌کنم.





کتاب صوتی من پیش از تو - جوجو مویز - آوانامه







رتبه: ۳٫۷ - ‏۲۵ مرورکتاب صوتی من پیش از تو اثر جوجو مویز ترجمه مریم مفتاحی با صدای جمعی از گویندگان , مریم پاک ذات کتاب «من پیش از تو» نوشته جوجو مویز ( - 1969)، نویسنده و روز.




کتاب هنوز هم من اثر جوجو مویز - سبحان کالا





کتاب هنوز هم من اثر جوجو مویز با ترجمه مريم مفتاحی توسط نشر آموت منتشر شده است. این کتاب ادامه رمان های من پيش از تو و پس از تو می باشد.





رمان عاشقانه جوجو مویز - فروشگاه کتاب و لوازم التحریر میلاد





رمان «من پیش از تو» به قلم جوجو مویز در صدر پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد و ... مدتی است که در ایران آثار جوجو مویز بسیار محبوب شده‌اند و در ابعاد بازار کتاب ...





ایبنا - استقبال از آثار جوجو مویز در بازار کتاب تهران/ چشمه ...





۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - بازار کتاب تهران در آخرین هفته از خرداد ماه با استقبال خریدارن کتاب از آثار جوجو مویز همراه بود، به‌طوری که کتاب «من پیش از تو» به عنوان ...





من پیش از تو اثر «جوجو مویز» – اتشارات نشر مصدق





من پیش از تو رمانی است عاشقانه از پر فروش ترین نویسنده ی دنیا. جوجو مویز تنها کسی است که تا به حال توانسته دو بار جایزه ی انجمن رمان نویسان رمانتیک را دربافت ...





رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز - عمده کتاب





عمده کتاب، فروش تکی اما به قیمت عمده با تخفیف همیشگی | مشخصات، معرفی، خلاصه داستان، قیمت و خرید اینترنتی رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز.





دانلود کتاب صوتی پس از تو اثر جوجو مویز | o | 1811





در هنگام پرداخت هزینه دانلود کتاب صوتی پس از تو اثر جوجو مویز از آی پی ایران استفاده کنید. اگر قندشکنتان روشن ... رمان پس از تو ادامه‌ی کتاب من پیش از تو است.





گفتگو با جوجو مویز، نویسنده کتاب «من پیش از تو» - ...





۱۹ آذر ۱۳۹۵ - پس از تمام كردن رمان «من پيش از تو» نوشته جوجو مويز متوجه مي‌شويد چرا اين كتاب در ... چه انگيزه‌اي از نوشتن دنباله كتاب «من پيش از تو» داشتيد؟ ... كارهاي قبلي من رفتند و افزايش فروش اين آثار مثل اين بود كه بي‌گناهي من ثابت شود.





کتاب صوتی "پس از تو" از جوجو مویز - گروه آموزشی علم ما ...





۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - این کتاب در ادامه رمان پرفروش «من پیش از تو» توسط جوجو مویز نوشته شده و به همان اندازه مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «لوسیا کلارک، دختر پرستاری که درِ دنیای ... بعد فواید خنده و اثر خندیدن (۲) ...





کتاب من پیش از تو، نوشته ی جوجو مویز | کتابونه





کتاب من پیش از تو، نوشته ی جوجو مویز و ترجمه ی مریم مفتاحی می باشد که توسط انتشارات آموت به چاپ رسیده است. این کتاب محبوب ترین کتاب جوجو مویز در ایران ...





کتاب من پیش از تو تالیف جوجو مویز ترجمه مریم مفتاحی





۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - کتاب من پیش از تو اولین کتابی است که از جوجو مویز به فارسی ترجمه شده ... او بر اثر تصادف قطع نخاع شده است و دیگر نمی تواند مانند گذشته به ...


نوع جلد‏: ‏شومیز

مترجم‏: ‏مریم مفتاحی





معرفی فیلم «من قبل از تو»(Me Before You)، نکاتی پیرامون ...





فیلم درام "من قبل از تو" اثری رمانتیک است که از یک نویسنده‌ی خانم و همچنین از یک ... این فیلم برگرفته از رمانی پرفروش به همین نام به نویسندگی جوجو مویز که در سال ... گفته شده پس از انتشار اولین تریلر از فیلم، فروش کتاب "من قبل از تو" به طرز ...





کتاب هایی که باید بعد از دیدن فیلم من پیش از تو بخوانید ...





۲۶ آذر ۱۳۹۷ - فیلم من پیش از تو که اقتباسی است از کتاب پر فروش جوجو مویز از آن ... که شادی و نشاط را به زندگی ویل که در اثر سانحه تصادف فلج شده است می آورد ...





دانلود کتاب پس از تو اثر جوجو مویز | کتاب دی ال دانلود ...





۷ مرداد ۱۳۹۸ - کتاب پس از تو در ادامه رمان پرفروش «من پیش از تو» توسط جوجو مویز نوشته شده و به همان اندازه مورد توجه قرار گرفته است.در بخشی از این کتاب ...





کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز - رمان مشهور خارجی - آسان طب





کتاب من پیش از تو اثر زیبا و تاثیرگذار نویسنده انگلیسی خانم جوجو مویز است و درباره دختری به نام لوئیزا کلارک که پرستاری از مرد جوان معلولی را برعهده گرفته ...





بازگشت جوجو مویز با «اسب رقصان»/ «من پیش از تو» سه‌گانه ...





۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - بازگشت جوجو مویز با «اسب رقصان»/ «من پیش از تو» سه‌گانه می‌شود : جوجو ... چون «من پیش از تو»، «پس از تو» و «یک بعلاوه یک» را راونه بازار کتاب کرد. ... را مریم مفتاحی مترجم سایر آثار مویز در نشر آموت به فارسی بازگردانده است.





خرید کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز و ملیحه وفایی نشر ...





من پیش از تو عنوان کتابی است از جوجو مویز با ترجمه‌ی ملیحه وفایی که توسط انتشارات الینا در سال به چاپ رسیده است. این کتاب ترجمه‌ای است از Me before you، ...





معرفی رمان عاشقانه من پیش از تو + خلاصه داستان - دلگرم





۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - رمان من پیش از تو اثر جوجو مویز و با ترجمه شیدا رضایی یکی از پرفروش‌ترین کتاب های نیویورک تایمز و سال 95 در ایران است. من پیش از تو داستان ...





دانلود کتاب رمان من پیش از تو ... - فروشگاه کتاب الکترونیکی





۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - کتاب من پیش از تو نوشته ی جوجو مویز است کتابی که اکنون پیش روی ... PDFدانلود کتاب شرمنده نباش دختر اثر ریچل هالیس; PDFکتاب رمان ملت ...





کتاب من، پیش از تو [چ1] -شبکه جامع کتاب گیسوم





کتاب من، پیش از تواثر جوجو مویز، محمدجواد نعمتی، سیده‌لیلا حسینی بوده و چاپ 1 آن در سال 1397 توسط انتشارات فانوس دانش ... عنوان و نام پدیدآور, من پیش از تو/ جوجو مویز؛ مترجم محمدجواد نعمتی؛ ویراستار سیده‌لیلا حسینی. ... دیگر آثار جوجو مویز.





رمانی دیگر از جوجو مویز با نام «پس از تو» به ایران رسید ...





۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - رمان دیگری از جوجو مویز نویسنده انگلیسی با عنوان «پس از تو» که در ادامه ... به گفته ناشر این نویسنده این رمان «پس از تو» را در ادامه رمان «من پیش از تو» نوشته ات و این اثر به ... رمان «من پیش از تو» به قلم جوجو مویز در صدر پرفروش‌های نیویورک ... کتاب «پس از تو» نوشته «جوجو مویز» با ترجمه‌ی «مریم مفتاحی» ‌ در ...





قیمت و خرید کتاب صوتی من پیش از تو اثر جوجو مویز - ...







رتبه: ۴ - ‏ ۱ مرورخرید اینترنتی کتاب صوتی من پیش از تو اثر جوجو مویز و قیمت انواع کتاب صوتی انتشارات آوانامه دانش گستر از فروشگاه آنلاین دینگولند. جدیدترین مدل‌های کتاب ...




فایل Pdf من پیش از تو | ایران بوک - دانلود رایگان کتاب های ...





مشخصات کتاب کتاب من پیش از تو نوشته جوجو مویز مریم مفتاحی نوشته جوجو مویز ناشر: نشر آموت تاریخ نشر: ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ شابک : 978-600-6605-42-5 زبان : فارسی.





کتاب صوتی من پیش از تو اثر جوجو مویز | کتابساز





کتاب صوتی «من پیش از تو» نوشته جوجو مویز ( – ۱۹۶۹)، نویسنده و روزنامه‌نگار ... مرد جوان موفق و ثروتمند، که دو سال پیش بر اثر سانحه موتورسیکلت فلج شده است.





خرید و قیمت کتاب رمان پس از تو اثر جوجو مویز از غرفه کتاب ...





کتاب رمان پس از تو اثر جوجو مویز. دومین کتاب از مجموعه سه جلدی من پیش از تو ✔️ پس از تو هنوز هم من این کتاب ادامه کتاب من پیش از تو می باشد و به داستان زندگی لو ...





کتاب پس از تو (After you) اثر جوجو مویز | رمان عاشقانه | ...





۲۸ آذر ۱۳۹۷ - کتاب پس از تو (After You) رمانی عاشقانه، نوشته جوجو مویز است. این کتاب ادامه‌ رمان پرفروش «من پیش از تو» است که در 29 سپتامبر 2015 در ...





من پیش از تو نوشته جوجو مویز | مجله اینترنتی تحلیلک





رمان «من پیش از تو» اثری واقع‌گرا و عامه‌پسند است که مورد توجه طیف گسترده ای از خوانندگان در سنین مختلف قرار گرفته است. داستان کتاب‌های جوجو مویز، بیانگر ...





كتاب من پيش از تو اثر جوجو مويز - انتشارات آموت |فروشگاه ...





خرید اینترنتی و آنلاین کتاب من پيش از تو نوشته جوجو مويز از نشر انتشارات آموت ،در فروشگاه آنلاین صانعی علوم انساني، روانشناسي.





پس از رمان «من پس از تو»، یک رمان دیگر از جوجو مویز فیلم می ...





۱۷ تیر ۱۳۹۸ - آخرین رکورد فروش در یک هفته مربوط به کتاب «منشاء» اثر دن براون بود ... آثار جوجو مویز از جمله سه‌گانه «من پیش از تو»، «پس از تو»، «هنوز هم من»، و ...





من پیش از تو؛ خواندنی و مسحورکننده - باهوک





کتاب. من پیش از تو عنوان رمان عاشقانه ای ست که جوجو مویز آن را نخستین بار در ... و نگهداری از ویل ترینر، مرد جوان ثروتمندی است که بر اثر سانحه ای فلج شده است.





کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز Me Before You





کتاب «من پیش از تو» نوشته‌ی «جوجو مویز» و ترجمه‌ی «مریم مفتاحی» است. کتابی که پیش رو دارید، یک رمان عاشقانه در سبکی متفاوت است. عشقی ورای عشق‌های زمینی ...





آموزش زبان انگلیسی با کتاب من پیش از تو - «زیبوک»





کتاب من پیش از تو روایت کننده ی داستان مرد جوان و بی باکی است که اهل یک خانواده ی بسیار ... کتاب After You اثر Jojo Moyes در ادامه رمان Me Before You نوشته شده است و به مانند رمان ... شاهکاری دیگر از جوجو مویز نویسنده ای پر آوازه ژانر عاشقانه.





کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز | شماره کالا : 17145695 - ...







رتبه: ۴٫۶ - ‏۸ مرورکتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز | کتاب داستان و رمان | خرید اینترنتی با مناسبترین قیمت و ضمانت بازگشت کامل وجه.




رمان جدید جوجو مویز فیلم می‌شود | کمپانی فیلمسازی ...





۱۷ تیر ۱۳۹۸ - رمان جدید جوجو مویز نویسنده انگلیسی آثاری چون «من پیش از تو» و «پس از ... آخرین رکورد فروش در یک هفته مربوط به کتاب «منشاء» اثر دن براون بود ...





ارسال رایگان کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز - تهران کتاب





توضیحات. خرید آنلاین کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز. ارسال رایگان کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز : ” من پیش از تو ” رمانی عاشقانه در سبکی متفاوت است .





رمان جدید جوجو مویز فیلم می‌شود - آخرین خبر





۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - رمان جدید جوجو مویز، نویسنده انگلیسی آثاری چون «من پیش از تو» و ... آخرین رکورد فروش در یک هفته مربوط به کتاب «منشاء» اثر دن براون بود که در ...





– نگاهی به کتاب «من پیش از تو» اثر جوجو مویز - کافه نوعروس





۱۵ مهر ۱۳۹۵ - «من پیش از تو» نوشته جوجو مویز، رمانی عاشقانه است که از عشق در طول داستان به عنوان جوهر اصلی یاد می شود. جوجو مویز نویسنده و روزنامه نگار ...





دانلود کتاب من پیش از تو - جوجو مویز - فراکتاب







رتبه: ۴٫۳ - ‏۳ مرورخلاصه اثر. «من پیش از تو» رمانی است عاشقانه از «جوجو مویز» نویسنده ی بریتانیایی که نخستین بار در ۵ ژانویه۲۰۱۲ چاپ و ادامه ای بر آن به نام «پس از تو» توسط همین ...




کتاب پس از تو (ادامه رمان من پیش از تو) جوجو مویز مریم ...





کتاب پس از تو اثر جوجو مویز. ۵۲,۰۰۰ تومان. موجود در انبار. در صورتی که شما این محصول را خریداری کنید 52000 امتیاز! به ارزش ۲,۰۸۰ تومان دریافت خواهید کرد!





کتاب رمان من پیش از تو Me Before You نوشته جوجو مویز ...







رتبه: ۳٫۸ - ‏۴۰ رأی۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - خرید کتاب رمان انگلیسی من پیش از تو Me Before You می بیفور یو اثر جوجو مویز Jojo Moyes، من پیش از تو، کتاب من پیش از تو.




«من پیش از تو» نقد و بررسی شد - نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور





۲۹ آذر ۱۳۹۶ - به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی تهران، جلسه نقد و بررسی کتاب «من پیش از تو» اثر جوجو مویز با حضور مریم مفتاحی، مترجم؛ یاسر ...





کتاب من پیش از تو؛ عاشقانه‌ای پر از امید و شور زندگی | چطور





۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - جوجو مویز، نویسنده توانای انگلیسی، در این کتاب خود، نگاهی متفاوت به ... کتاب من پیش از تو، اثری پرطرفدار در ادبیات جهان و البته در ایران است.





کتاب من پیش از تو | من پیش از تو اثر جوجو مویز





۷ دی ۱۳۹۵ - کتاب من پیش از تو کتاب معروف و پرفروشی است که در سال 2012 توسط جوجو مویز نوشته شد و در صدر پرفروش ترین آثار سال قرار گرفت. این کتاب ...





Track 18 : من پیش از تو : Free Download, Borrow, and ...





۶ خرداد ۱۳۹۷ - معرفی کتاب صوتی من پیش از توکتاب صوتی من پیش از تو اثر جوجو مویز رمانی عاشقانه با سبکی...





من پیش از تو اثر جوجو مویز ترجمه لیلی قاسمی نشر ... - هزاران ...





خرید اینترنتی کتاب من پیش از تو اثر جوجومویز ترجمه لیلی قاسمی نشر برات علم با موضوع رمان و داستان خارجی از سایت فروش کتاب اینترنتی هزاران کتاب.





قیمت و خرید کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز – جلد شومیز ...





مشخصات و خرید کتاب من پیش از تو اثر جوجو مویز - جلد شومیز در فروشگاه اینترنتی چرچی نت، خرید آنلاین Book of Me Before You written by Jojo Moyes.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو