loading...
هر چی کی بخوای
روزفا بازدید : 26 پنجشنبه 17 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید کتاب 365 روز در صحبت قرآن اثر حسین محی الدین الهی قمشه ای 


قیمت : 135000 تومان


برند : Sokhan Pub


خرید پستی کتاب 365 روز در صحبت قرآن اثر حسین محی الدین الهی قمشه ای 


قیمت کتاب 365 روز در صحبت قرآن اثر حسین محی الدین الهی قمشه ای 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



کتاب 365 روز در صحبت قرآن اثر حسین محی الدین الهی قمشه ای


 


نقد و بررسی تخصصی

کتاب ۳۶۵ روز در صحبت قرآن اثر دکتر حسین الهی قمشه‌ای، ترجمه و تفسیری از کلام وحی است که با برگزیده‌ای از بهترین اشعار شاعران نامی ایران زینت بخشیده شده است. این کتاب چهارمین جلد از مجموعه‌ی جوانان و فرهنگ جهانی است که انتشارات سخن آن را منتشر کرده است.

یک سال در صحبت قرآن

کتاب ۳۶۵ روز در صحبت قرآن، سیصدو‌شصت‌وپنج قطعه‌ی کوتاه و بلند براساس آیه و یا آیاتی از کتاب آسمانی قرآن را دربردارد که برای بهره‌بردن از نکات ارزنده‌ی این مصحف شریف در هر روز سال در نظر گرفته شده است. نویسنده در این اثر از نظرگاه ادبی، زیباشناسی و اخلاقی، اجتماعی و عرفانی به قرآن می‌نگرد و بر عشق انسان به پروردگار و پیوند عمیق میان آن‌ها تاکید می‌ورزد. این مجموعه با زبانی ساده و روان، برای آشنایی جوانان با تعلیمات جهانی قرآن مهیا شده و تصویری همه‌جانبه از کلام آسمانی را برای مخاطبان ارائه کرده است.

 

دکتر قمشه‌ای در مقدمه‌ی ۳۶۵ روز در صحبت قرآن نوشته است: «بهترین نصیحت دنیا این است که زندگی‌تان را به عشق بفروشید نه به مال دنیا و چهار روز آسایش و جاه و مقام.» و در جمله‌ای دیگر آورده است: «همه صفات بد ما به‌خاطر این است که حضور خداوند را در اطرافمان حس نمی‌کنیم و اصلا یادمان رفته که او هست.»

بخش‌هایی از کتاب:

 

در ذیل آیه 52 سوره آل عمران «شما هرگز به مقام نیکویی و مرتبت نیکوکاری نخواهید رسید مگر از آنچه خود دوست می‌دارید در راه خدا انفاق کنید و آنچه در راه خدا انفاق کنید خداوند البته بدان آگاه است...» می خوانیم:


- در داستان‌های صوفیان آمده است که بت‌پرستی از جماعت هندوان پیوسته در کنار دریا می‌رفت و برای ماهیان و پرندگان که در ساحل بودند خوراک و غذا می‌برد. او را گفتند که تو وقت خود بیهوده تلف می‌کنی زیرا خداوند به سبب بت‌پرستی آن هدایای تو را نخواهد پذیرفت. پرسید اگر خداوند از من نمی‌پذیرد آیا کار مرا می‌بیند یا نمی‌بیند؟ گفتند می‌بیند. گفت همان برای رضایت خاطر من کافی است.


در این آیه نفرموده است که آنچه انفاق کنید خداوند می‌پذیرد بلکه خبر می دهد که خداوند برآنچه انفاق کنید داناست و همین که آدمی امیدوار باشد که کار او را در عرصه عالم پروردگاری می‌بیند و به آن نظر می‌کند در تحکیم شوق به نیکویی کافی است.

- عارفان گفته اند چون عزیزترین چیز نزد آدمیان جان است پس مصداق اعلای «مما تحبون» ایثار جان در راه خداست: ندا آمد امشب که جان کیست فدا/ بجست جان من از جا که نقد بستانید «دیوان شمس»

گر برود جان ما در طلب وصال دوست/ حیف نباشد که دوست دوست‌تر از جان ماست «سعدی»

و مقصود از ایثار و فداکردن جان تنها این نیست که شخص زندگی دنیا را به خاطر معشوق ترک گوید بلکه بیشتر بدین معناست که جان خود را در راه معشوق خرج کند و هیچ چیزی حتی جان را بر معشوق مقدم نداند:
 

چه باشد دل چه باشد جان چه باشد لوءلوء و مرجان/ چو نبود صرف دلداری فدای قامت یاری «دیوان شمس»

درباره‌ی نویسنده

حسین محی‌الدین الهی قمشه‌ای در ۱۴ دی‌ماه ۱۳۱۸ در تهران به دنیا آمد. تحصیلات ابتدایی،‏ متوسطه و دانشگاهی را به ترتیب در دبستان دانش، دبیرستان مروی و دانشکده‌ی الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران به پایان برد و نیز تحصیلات حوزوی و سنتی را نزد پدر،‏ استاد فقید مهدی الهی قمشه‌ای و استادان دیگر دنبال کرد.

سپس به کار تدریس در دانشگاه تهران و سایر مراکز آموزش عالی در داخل و بعدها خارج کشور پرداخت و در کنار آن به تالیف و ترجمه در زمینه‌ی عرفان و ادبیات و زیبایی‌شناسی مشغول شد. قریب یک سال نیز ریاست کتابخانه‌ی ملی ایران را بر عهده داشت.

دکتر قمشه‌ای به همراه همسرش پروین زندی در سال ۱۳۸۱ موسسه‌ی فرهنگی هنری الهی قمشه‌ای را بنیان نهادند. این موسسه معارف ادبی و عرفانی ایران و جهان را به صورت‌های گوناگون به مخاطبان عرضه می‌کند. نشر آثار صوتی و تصویری، به‌روز کردن سایت رسمی، آماده‌سازی آثار مکتوب، پاسخگویی به سوالات و پیشنهادهای ارسال‌شده و... از فعالیت‌های این موسسه محسوب می‌شود.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد استاد، حافظه‌ی بی‌نظیرشان است. قرآن را تقریبا از حفظ دارد و اشعار مولانا، حافظ، نظامی، فردوسی و به‌ویژه گلشن راز شیخ محمود شبستری را در خاطر دارد. او به اشعار و قطعه‌های ادبی بسیاری از آثار ادبی انگلیسی و عربی نیز مسلط است.

استاد قمشه‌ای با مبانی بسیاری از هنرها همچون نقاشی، تئاتر، معماری و موسیقی آشنایی دارد و گاهی خوشنویسی می‌کند و نقاشی هایی به شیوه‌ی مدرن می‌کشد. او بارها گفته است: «نقاش نیستم اما این نقاشی‌ها را برای آن می‌کشم که شاید آنان که هستند نکته‌های موردنظرم را درباره‌ی نقاشی به تحقق برسانند.» در سال ۱۳۷۳ نمایشگاهی از آثار هنری الهی قمشه‌ای در گالری بامداد برپا شد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

 

آثار استاد از این قرار است: گزیده‌ی فیه مافیه (مقالات مولانا) در معرفی جلال‌الدین بلخی و شرح مقالات او، گزیده‌ی منطق‌الطیر در معرفی عطار و هفت شهر عشق او، شرح گلشن راز شیخ محمود شبستری، کتاب مقالات، ترجمه گزیده‌ای از سخنان شکسپیر، بررسی آثار ترجمه شده‌ی اسلامی به زبان انگلیسی، ترجمه کتاب پیامبر اثر خلیل جبران، تصحیح دیوان حافظ، مجموعه‌ای از ترجمه‌ها، مقالات و مقدمه‌ها در شماره‌های مختلف کتاب کیمیا، ۳۶۵ روز با سعدی، ۳۶۵ روز با ادبیات انگلیسی (در قلمرو زرین)، ۳۶۵ روز با مولانا، ۳۶۵ روز با قرآن،‌ رباعیات حکیم عمر خیام (ویرایش و پیشگفتار)، ترجمه‌ی دعای کمیل، ترجمه‌ی کتاب آن خردمند دیگر اثر هنری ون دایک و نیز زیرکی‌های ملانصرالدین (مقدمه و توضیحات).


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


در کتاب 365 روز در صحبت قرآن اثر حسین محی‌الدین الهی قمشه‌ای، سیصدوشصت‌وپنج قطعه‌ی کوتاه و بلند از کتاب وحی، برای آشنایی جوانان با تعلیمات جهانی قرآن برگزیده‌ شده است. این کتاب تفسیر در معنی اصطلاحی کلمه که به تفاسیری چون «کشاف» و «مجمع‌البیان» و «المیزان» و امثال آن‌ها اطلاق می‌شود نیست، بلکه بیشتر انعکاسی از کتاب وحی در ادب عرفانی پارسی و اسلامی است و نگاهی است به قرآن از دیدگاه ادبی، زیباشناسی و اخلاقی، اجتماعی و عرفانی. حسین محی‌الدین الهی قمشه‌ای در دی‌ماه 1318 در تهران به دنیا آمد. تحصیلات ابتدایی، متوسطه و دانشگاهی را به ترتیب در دبستان دانش، دبیرستان مروی و دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران به پایان برد و نیز تحصیلات حوزوی و سنتی را نزد پدر، استاد فقید مهدی الهی قمشه‌ای و استادان دیگر دنبال کرد و سپس به کار تدریس در دانشگاه تهران و سایر مراکز آموزش عالی در داخل و بعدها خارج کشور پرداخت و در کنار آن به تالیف و ترجمه در زمینه عرفان و ادبیات و زیبایی‌شناسی مشغول شد. قریب یک سال نیز ریاست کتابخانه ملی ایران را عهده‌دار بود. این اثر از سوی انتشارات سخن منتشر شده است.


 



تصاویر بیشتر


 



کتاب 365 روز در صحبت قرآن اثر حسین محی الدین الهی قمشه ای




 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.






 


 



















کتاب 365 روز در صحبت قرآن اثر حسین محی الدین الهی قمشه ای









رتبه: ۴٫۳ - ‏۱۳ مرورکتاب ۳۶۵ روز در صحبت قرآن اثر دکتر حسین الهی قمشه‌ای، ترجمه و تفسیری از کلام وحی است که با برگزیده‌ای از بهترین اشعار شاعران نامی ایران زینت بخشیده شده ...







کتاب 365 روز در صحبت مولانا اثر حسین محی الدین الهی قمشه ای









رتبه: ۴٫۱ - ‏۷ مرورکتاب ۳۶۵ روز در صحبت مولانا اثر دکتر حسین الهی قمشه‌ای شرحی زیبا و پرمغز است بر سیصدوشصت‌وپنج قطعه‌ی برگزیده از ابیات مولانا. این کتاب سومین جلد از ...







خرید کتاب 365 روز با قرآن (در صحبت قرآن) نوشته حسین الهی ...







خرید کتاب 365 روز با قرآن (در صحبت قرآن) نوشته حسین الهی قمشه ای از انتشارات سخن، ، در شهر کتاب آنلاین. ... فرهنگ لغت · فلسفه · فیزیک · کامپیوتر · گردشگری · متفرقه · محیط زیست · مدیریت و صنایع ... در این کتاب 365 قطعه کوتاه و بلند از کتاب وحی برای آشنایی جوانان با تعلیمات ... بخش هایی از این اثر را در ادامه می خوانید:.











تصاویر بیشتر برای کتاب 365 روز در صحبت قرآن اثر حسین محی الدین الهی قمشه ایگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











سیصد و شصت و پنج روز در صحبت قرآن by حسین محی‌الدین ...









رتبه: ۴٫۳ - ‏۷۹ رأیTo see what your friends thought of this book, please sign up. ... عنوان: سیصد و شصت و پنج روز در صحبت قرآن ؛ اثر: حسین محیالدین الهی قمشهای عنوان: ... در 365 بخش، به آیه یا آیاتی از قرآن پرداخته شده که در هر بخش تفسیر کوتاهی از آیه به همراه ...







کتاب 365 روز در صحبت قرآن اثر الهی قمشه ای - سخن | با ...







خرید اینترنتی و آنلاین کتاب 365 روز در صحبت قرآن نوشته الهی قمشه ای و ترجمه از نشر سخن، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک. کتاب عمومی، تاریخ، نظریه و نقد.








365 روز در صحبت قرآن اثر حسین محی الدین الهی قمشه ای ...








‎ریال ۱٬۳۵۰٬۰۰۰
365 روز در صحبت قرآن اثر حسین محی الدین الهی قمشه ای کتاب 365 روز در صحبت قرآن اثر حسین محی الدین الهی قمشه ای. 135,000 تومان. اشتراک گذاری; پیگیری قیمت ...







کتاب سیصد و شصت و پنج روز در صحبت قرآن حسین محی ...









رتبه: ۴٫۵ - ‏۲۱ رأی۳۶۵ روز در صحبت قرآن نوشته حسین محی‌الدین الهی قمشه‌ای کتاب چهارم از مجموعه کتاب‌های ... مخاطب این اثر بیشتر جوانان و به ویژه جوانان شیفته عرفان اسلامی و ادبیات ...







هر روز در خانه خود با شرح شیرین الهی قمشه​ای، قرآن بخوانید ...







۴ مرداد ۱۳۹۱ - به گزارش خبرآنلاین، «365 روز در صحبت قرآن» نوشته حسین الهی قمشه ای در 1050 صفحه از سوی انتشارات سخن منتشر شده که چهارمین کتاب از مجموعه ...








کتاب 365 سیصد و شصت و پنج روز در صحبت قرآن, الهی قمشه ...







کتاب سیصد و شصت و پنج روز در صحبت قرآن, حسین محی الدین الهی قمشه ای, ... به زبان انگلیسی،ترجمه کتاب پیامبر اثر خلیل جبران،تصحیح دیوان حافظ،مجموعه ای از ...








کتاب 365 روز در صحبت قرآن اثر حسین محی الدین الهی قمشه ای









رتبه: ۹٫۲۱۰ - ‏۵٬۵۳۰ مرورکتاب 365 روز در صحبت قرآن اثر حسین محی الدین الهی قمشه ای در کتاب 365 روز در صحبت قرآن اثر حسین محی الدین الهی قمشه ای، سیصدوشصت وپنج قطعه ی کوتاه و ...







کتاب 365 روز در صحبت قرآن اثر حسين محي الدين الهي قمشه اي








‎ریال ۱٬۳۵۰٬۰۰۰
خرید کتاب 365 روز در صحبت قرآن اثر حسين محي الدين الهي قمشه اي ، خرید ، لیست قیمت کتاب 365 روز در صحبت قرآن اثر حسين محي الدين الهي قمشه اي ، لیست قیمت ...







بانک کتاب ناهید | اثر حسین محی الدین الهی قمشه ای







خرید کتاب 365روز در صحبت قرآن اثر حسین محی الدین الهی قمشه ای.








365 روز با تألیفات دکتر الهی قمشه‌ای - شهرستان ادب







۱۴ دی ۱۳۹۴ - شهرستان ادب: حسین محی الدین الهی قمشه‌ای از جمله اندیشمندانی است که به واسطۀ ... تألیفاتی متنوع؛ از تدوین مناجات منظوم حضرت علی(ع) تا بررسی آثار ... از جملۀ این تألیفات می‌توان به آثاری نظیر «365 روز با قرآن کریم»، «365روز با مولانا»، « 365 روز با ادبیات انگیسی»، «365روز در صحبت شاعران پارسی‌گو» و.








365 روز با سعدي - jeihoon







حسين محي‌الدين الهي قمشه‌اي در دي‌ماه 1318 در تهران به دنيا آمد. ... از آثار قلمي او: گزيده فيه مافيه (مقالات مولانا) در معرفي جلال‌الدين بلخي و شرح مقالات او. ... مجموعه‌اي از ترجمه‌ها، مقالات و مقدمه‌ها در پنج شماره كتاب كيميا، 365روز با سعدي ( و ادامه اين مجموعه با ساير ادبا، عرفا و فلاسفه)، رباعيات ... تصویر از 365 روز با مولوي (در صحبت مولانا).








365 روز در صحبت قرآن - آژانس کتاب







کتاب 365 روز در صحبت قرآن. "365 روز در صحبت قرآن"نوشته دکتر حسین محی الدین الهی قمشه ایتوسط انتشارات سخن منتشر شده است. موضوع کتاب: ادبیات،متون و ...
وارد نشده: اثر ‏| باید شامل این عبارت باشد: اثر








سیصد و شصت و پنج روز در صحبت قرآن الهی قمشه ای ...







در کتاب 365 روز در صحبت قرآن اثر حسین محی‌الدین الهی قمشه‌ای، سیصدوشصت‌وپنج قطعه‌ی کوتاه و بلند از کتاب وحی، برای آشنایی جوانان با تعلیمات جهانی قرآن ...








کتاب سیصد و شصت و پنج روز در صحبت مولانا - کتاب ... - ...









رتبه: ۴ - ‏۸ مروردر باهوک هر آنچه از کتاب تاریخ، رمان، دانشگاهی، سیاسی، شعر، حقوق، هنر، کودک، ... سیصد و شصت و پنج روز در صحبت مولانا نوشته ی حسین محی الدین الهی قمشه ای است که ... از آثار قلمی او: گزیدة فیه ما فیه (مقالات مولانا) در معرفی جلال‌الدین بلخی و شرح ... مختلف کتاب کیمیا، 365 روز با سعدی، 365 روز با ادبیات انگلیسی، 365 روز با ...







کتاب 365 روز در صحبت حافظ ~حسین الهی قمشه ای - نشر سخن ...







365 روز در صحبت حافظ ~حسین الهی قمشه ای - نشر سخن - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خرید و ارسال کتاب.








365 روز با الهی قمشه ای







... جاي ديگر ، درهيچ جاي قرآن گفته نشده است كه انسان فنامي شودواين تفكرفناراشيطان ... اصلاچنين چيزي نيست وقتي كه صحبت از مرگ هست صحبت از انتقال است وگفته ... كنند وهركدام به يك بازي اي مشغول هستند وبه حق مشغول نيستند ،حتي كتاب بازان هم ... محی الدین می گویدکه جهنمی هارابه زوربه جهنم نمی برندبلکه به دلیل سنخیتی که ...








حسین الهی قمشه‌ای - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد







حسین محی‌الدین الهی قمشه‌ای (زاده ۱۴ دی ۱۳۱۸ خورشیدی) عارف، فیلسوف، حکیم، مدرس دانشگاه، ... پدر وی فیلسوف، مجتهد، استاد دانشگاه، شاعر و مترجم معروف قرآن بود. ... ۳۶۵ روز با مولانا (در صحبت مولانا): انتشارات سخن (۱۳۸۸); آن خردمند دیگر، ترجمه اثر هنری ون ... قمشه‌ای به شیخ محمود شبستری ارادتی خاص دارد و مقدمه و شرح کتاب گلشن راز ...
وارد نشده: 365 ‏| باید شامل این عبارت باشد: 365








365 روز در صحبت قرآن/انتشارات آگاه







... روز در صحبت قرآن. تصویر 365 روز در صحبت قرآن ... نويسنده: حسين محي‌الدين الهي قمشه‌اي ... کتاب‌های مرتبط با موضوع کتاب ... تصویر آثار گونه‌گون 2 (2 جلدي) 35 ...








انتشارات سخن کتاب 365 روز در صحبت مولانا حسین محی الدین ...







قیمت روز فروشندگان کتاب شعرو ادبیات فارسی -انتشارات سخن کتاب 365 روز در صحبت مولانا ... کتاب 365 روز در صحبت مولانا اثر حسین محی الدین الهی قمشه ای.








کتاب 365 روز در صحبت قرآن اثر حسین محی الدین الهی قمشه ای







۲۰ ساعت پیش - کتاب ۳۶۵ روز در صحبت قرآن، سیصدو‌شصت‌وپنج قطعه‌ی کوتاه و بلند براساس آیه و یا آیاتی از کتاب آسمانی قرآن را دربردارد که برای بهره‌بردن از ...








زندگی نامه حسين محي الدين الهي قمشه اي - مهروماه







۲۲ فروردین ۱۳۹۷ - حسين محي الدين الهي قمشه اي فرزند چهارم استاد فقيد مهدي الهي قمشه اي و خانم طيبه ... در كتاب 365 روز در صحبت قرآن علاوه بر ارائه و ترجمه و تفسير امهات ( آيات كليدي ) كتاب آسماني ، دايره وسيع تاثير قرآن بر ادب پارسي نيز به ...








دکتر حسین الهی قمشه ای







دکتر حسين محي الدين الهي قمشه اي در ۱۴ دي ماه ۱۳۱۸ در تهران به دنيا آمد. ... شبستري، كتاب مقالات، ترجمه گزيده اي از سخنان شکسپیر، بررسي آثار ترجمه شده اسلامي ... (در قلمرو زرين)، ۳۶۵ روز با مولانا، ۳۶۵ روز با قرآن، ۳۶۵ روز در صحبت شاعران پارسی گو ...








حسین محی الدین الهی قمشه ای | ساربوک







۷ دی ۱۳۹۷ - دکتر حسین محی الدین الهی قمشه ای، ادیب، فیلسوف، عارف، مولوی شناس، مفسر ... حسین الهی قمشه ای از کودکی در محضر پدر تفسیر قرآن و درسهای حوزه را آموخت. ... الهی قمشه‌ای در آثار خود با موضوعات فلسفه، دین، عرفان و اخلاق کوشیده ... 365 روز با شاعران پارسی‌گو (گنجینه آشنا)، انتشارات سخن ... کتاب فصلنامه چلیپا.








سیصد و شصت و پنج روز در صحبت قرآن | کتاب 365 روز در ...







سیصد و شصت و پنج روز در صحبت قرآن اثر حسین محی الدین الهی قمشه ای از «مجموعه جوانان و فرهنگ جهانی» می باشد که از مهم ترین و تاثیر گذار ترین کتاب ها در فرهنگ ...








۳۶۵ روز در صحبت حافظ | سازمان کتابخانه ها،موزه ها و مرکز اسناد ...






۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ‎۳۶۵ روز در صحبت حافظ/ حسين محي‌الدين الهي قمشه‌اي. ... از آثار قلمی ایشان گزیده فیه ما فیه (مقالات مولانا) در معرفی جلال‌الدین بلخی و شرح ... در جلدهای مختلف کتاب کیمیا، 365 روز با سعدی، در قلمرو زرین، 365 روز با ادبیات انگلیسی، 365 روز صحبت مولانا، 365 روز در صحبت قرآن، گنجینه آشنا، 365 روز با شاعران ...








365 روز با دکتر الهی قمشه ای - قرآن هدایت گریست که گمراه ...







دکتر حسین محی الدین الهی قمشه ای فرزند چهارم استاد فقید مهدی الهی قمشه ای و خانم طیبه تربتی ... در کتاب 365 روز در صحبت قرآن علاوه بر ارائه و ترجمه و تفسیر امهات (آیات کلیدی) ... طلب، ترجمه اثر دکتر مرتضی قمشه‌ای: انتشارات پیک علوم(۱۳۸۵)








آفریدگار جهان و پرسشی كه به هزار پاسخ می ارزد - ایرنا







۲ تیر ۱۳۹۴ - تهران - ایرنا- دكتر حسین الهی قمشه ای در مجموعه ی 'جوانان و فرهنگ جهانی' با قلمی ... دانایی و نیكوئی و زیبائی دعوت نموده و سخاوتمندانه خوانندگان اثر را در لذت خواندن و ... آنچه در پی می آید برگرفته از روز 360 ام كتاب 365 روز در صحبت قرآن است كه ... حسین محی الدین الهی قمشه ای ( زاده ی 1314 تهران) استاد بازنشسته ادیان و ...








کتاب 365 روز در صحبت حافظ اثر حسین الهی قمشه ای - ...









رتبه: ۴٫۲ - ‏۵ مرورخرید اینترنتی کتاب 365 روز در صحبت حافظ اثر حسین الهی قمشه ای و قیمت انواع کتاب چاپی انتشارات سخن از فروشگاه آنلاین دینگولند. جدیدترین مدل‌های کتاب ...







دکتر حسین محی الدین الهی قمشه ای - جام کوردی







۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - جام کوردی: بیوگرافیحسین محی الدین الهی قمشه ای فرزند چهارم استاد فقید مهدی الهی قمشه ... در کتاب 365 روز در صحبت قرآن علاوه بر ارائه و ترجمه و تفسیر امهات (آیات کلیدی) کتاب آسمانی، دایره وسیع تاثیر قرآن بر ادب پارسی نیز به ...








کتاب 365 روز در صحبت قرآن اثر حسين محي الدين الهي







۲۱ مهر ۱۳۹۶ - کتاب 365 روز در صحبت قرآن اثر حسين محي الدين الهي قمشه اي در کتاب 365 روز در صحبت قرآن ا.








استاد بزرگ دکتر حسین الهی قمشه ای







دکتر حسین محی الدین الهی قمشه ‌ای ، سخنران ، مترجم ، و نویسندهٔ معاصر ایرانی است ... و رونمایی کتاب "365 روز در صحبت با قرآن"اثر دکتر حسین الهی‌قمشه‌ای بعدازظهر ...








معرفی کتاب "365 روز در صحبت با قرآن" نوشته ی"حسین محی ...







معرفی کتاب "365 روز در صحبت با قرآن" نوشته ی"حسین محی الدین الهی قمشه ای" - تازه های خبری کتابخانه پیامبر اعظم(ص). ... در این کتاب 365 قطعه کوتاه و بلند از کتاب وحی برای آشنایی جوانان با تعلیمات ... بخش هایی از این اثر را در ادامه می خوانید:.








کتاب 365 روز در صحبت قرآن |نشر سخن|الهی قمشه ای|نسخه ...







کتاب 365 روز در صحبت قرآن که نوسینده ی آن الهی قمشه ای که از انتشارانت سخن ... انتشارات سخن منتشر کرد:حسین محی الدین الهی قمشه ای در دیماه 1318 در تهران به دنیا آمد. ... از آثار قلمی او:گزیده فیه ما فیه (مقالات مولانا)در معرفی جلال الدین بلخی و شرح ...








کتاب 365 روز در صحبت قرآن اثر حسين محي الدين الهي قمشه ...







در کتاب 365 روز در صحبت قرآن اثر حسین محی‌الدین الهی قمشه‌ای، سیصدوشصت‌وپنج قطعه‌ی کوتاه و بلند از کتاب وحی، برای آشنایی جوانان با تعلیمات جهانی قرآن ...








هر روز یک غزل با 365 روز در صحبت حافظ - خبرگزاری برنا







۲۰ دی ۱۳۹۷ - «365 روز در صحبت حافظ» عنوان کتابی است که استاد الهی قمشه‌ای در نقد و بررسی ... حسین محی‌الدین الهی‌ قمشه‌ای در دی‌ماه 1318 در تهران به دنیا آمد. ... به زبان فارسی، ترجمه کتاب پیامبر اثر خلیل جبران، تصحیح دیوان حافظ، مجموعه‌ای ... انگلیسی، 365 روز صحبت مولانا، 365 روز در صحبت قرآن، گنجینه آشنا، 365 روز با ...








سیصد و شصت و پنج روز در صحبت مولانا - کتاب رایا







کتاب سیصد و شصت و پنج روز در صحبت مولانا به نویسندگی حسین محی الدین الهی قمشه ای منتشر شده توسط انتشارات سخن در سایت رایا کتاب موجود می باشد. ... در مقدمه‌ی این اثر می‌خوانیم: «سخن را از نی باید شنید، از آن کس که نیست؛ آن کس که ... نخستین و دومین دفتر از این مجموعه، تحت عناوین 365 روز با سعدی و 365 روز با ادبیات ...








دانلود کتاب های حسین الهی قمشه ای | کتاب های عرفانی - فیدیبو







خرید و دانلود کتاب های صوتی و الکترونیکی اثر حسین‌ الهی‌ قمشه‌ای. ... دکتر حسین محی‌الدین الهی قمشه‌ای متولد چهاردهم دی‌ماه 1318 در تهران است. ... 365 روز با سعدی، 365 روز با مولانا، 365 روز با قرآن، 365 روز در صحبت حافظ، 365 روز با شاعران پارسی‌گو ...








سیصد و شصت و پنج روز در صحبت مولانا - بهان بوک







نویسنده : حسین محی‌الدین الهی‌قمشه‌ای کتاب «سیصد و شصت و پنج روز در صحبت ... در مقدمه‌ی این اثر می‌خوانیم: «سخن را از نی باید شنید، از آن کس که نیست؛ آن کس که هست ... نخستین و دومین دفتر از این مجموعه، تحت عناوین 365 روز با سعدی و 365 روز با ...








کتاب 365 روز در صحبت مولانا | خرید کتاب | فروشگاه کتاب ...









رتبه: ۴٫۴ - ‏۱۲۱ مرورخرید کتاب 365 روز در صحبت مولانا، پدید‌آورنده: حسین محی‌الدین الهی قمشه‌ای، ناشر: سخن، نوع کالا: عمومی، موضوع: ادبیات ... گزیده‌ای از آثار جلال‌الدین محمد بن محمد مولوی.







365 روز در صحبت شاعران پارسی گو اثر محی الدین الهی قمشه ای







لباس زنانه · صفحه نخست · کتاب و مواد آموزشی · ادبیات ... سیصد و شصت و پنج روز با سعدی گردآورنده حسین محی الدین الهی قشمه ای. 550. 500 افغانی. سیصد و شصت و ...








کتاب 365 روز در صحبت حافظ [چ3] -شبکه جامع کتاب گیسوم







کتاب 365 روز در صحبت حافظاثر حسین الهی‌قمشه‌ای بوده و چاپ 3 آن در سال 1396 ... عنوان و نام پدیدآور, 365 روز در صحبت حافظ/حسین محی‌الدین الهی‌قمشه‌ای. ... ناشر: سخن - چاپ 15 - سال 1397365 روز با قرآن ... چاپ 11 - سال 1397فارسی عمومی نو: با نگاهی تازه به شیوه ساخت، پرداخت و دریافت اثر ادبی همراه با گزیده موضوعی ادبیات ایران و جهان ...








کتاب-365-روز-در-صحبت-قرآن-اثر-حسين-محي-الدين-الهي-قمشه-اي







۱۸ آبان ۱۳۹۸ - قلم قرآنی * قرآن حکیم* قران نفیس* قران عطری* قرآن عروس با 50 درصد تخفیف* قرآن عروس، قرآن کیفی،انواع قرآن، مفاتیح و ادعیه با تخفیف ویژه* ...








کتاب 365 روز در صحبت قرآن اثر حسین محی الدین الهی قمشه ...







دسته: کتاب چاپی, کتاب و مجلات, کتاب، لوازم تحریر و هنر برچسب: تومان, کتاب 365 روز در صحبت قرآن اثر حسین محی الدین الهی قمشه ای, کتاب چاپی, کتاب و مجلات, ...








خرید کتاب گنجینه آشنا اثر حسین الهی قمشه ای نشر سخن ...







گنجینه آشنا (365 روز در صحبت شاعران پارسی گو) [جوانان و فرهنگ جهانی/5] عنوان کتابی است از حسین الهی قمشه ای که در 1208 صفحه و توسط انتشارات سخن در سال ... از حسین الهی قمشه ای، کتاب‌های دیوان حافظ(خانه فرهنگ و هنر گویا)، 365 روز در صحبت قرآن(سخن)، 365 روز در ... حسین محی الدین الهی قمشه ای در دیماه 1318 در تهران به دنیا آمد.








بيوگرافي دكتر الهي قمشه اي - يك سكوت - blogfa







حسين محي الدين الهي قمشه اي فرزند چهارم استاد فقيد مهدي الهي قمشه اي و خانم طيبه تربتي در دي ماه ... در کتاب 365 روز در صحبت قرآن علاوه بر ارائه و ترجمه و تفسير امهات (آيات کليدي) کتاب آسماني، دايره وسيع تاثير قرآن بر ادب پارسي نيز به اختصار ...








گلایه الهی قمشه ای از عملکرد رسانه ملی - Entekhab.ir







۲۶ آبان ۱۳۹۱ - دکتر حسین محی‌الدین الهی قمشه‌ای، عارف، فیلسوف، ادیب، سخنران، مترجم و ... فارسی با آثار مولانا جلال الدین بلخی آشنا شوید و این حقیر در دو کتاب با عنوان های ... همچنین اگر علاقه مند باشید می توانید به کتاب 365 روز در صحبت مولانا که در ... سوال 34: در کتاب 365 روز با قرآن و همچنین ترجمه مرحوم مهدی الهی قمشه ای، در آیه ...








دکتر الهی قمشه ای- درباره بی نمازی جوانان - آپارات







دکتر الهی قمشه ای- درباره بی نمازی جوانان. ... الهی نامه_سخنرانی های دکتر حسین محیی الدین الهی قمشه ای 549 دنبال کننده. دنبال کردن ... 7.7 هزار بازدید ۱ روز پیش. 16:50 ...








گلایه الهی قمشه ای از عملکرد رسانه ملی | خبرگزاری ایلنا







۲۵ آبان ۱۳۹۱ - دکتر حسین محی‌الدین الهی قمشه‌ای، عارف، فیلسوف، ادیب، سخنران، مترجم و نویسنده ... شخص در اثر مطالعه کتابهای خوب به تدریج چراغهایی در دلش روشن می شود که ... کار نیکو یا عمل صالح به تعبیر قرآن آدمی را به بارگاه قرب الهی سوق می دهد. ... همچنین اگر علاقه مند باشید می توانید به کتاب 365 روز در صحبت مولانا که در ...








#حسین_محی_الدین_الهی_قمشه_ای Instagram posts (photos ...







سیصد و شصت و پنج روز در صحبت مولانا حسین محی الدین الهی قمشه‌ای در کتاب ۳۶۵ روز ... دسته‌بندی: شعر کلاسیک ایران عنوان: 365 روز با مولوی (در صحبت مولانا) موضوع: شعر ... برگرفته از کتاب #در_قلمرو_زرین اثر #حسین_محی_الدین_الهی_قمشه_ای ...








ساربوک – Telegram







در این کتاب 365 قطعه کوتاه و مبلغ از کتاب وحی برای آشنایی جوانان برگزیده شده است. این اثر تفسیر در معنای لغوی تفسیر نیست بلکه انعکاسی از کتاب وحی در ادب عرفانی پارسی و ... ساربوک - سیصد و شصت و پنج روز در صحبت قرآن ... دکتر حسین محی الدین الهی قمشه ای، ادیب، فیلسوف، عارف، مولوی شناس، مفسر قرآن، نویسنده، ...








جدیدترین‌های «الهی قمشه ای» | خبر فارسی







فیلمی از روضه خوانی استاد حسین محی الدین الهی قمشه ای برای امام حسین (ع) را مشاهده ... عارف، شاعر و مترجم بزرگ قرآن کریم، خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، زندگی و آثار او را مرور کرده است. ... "365 روز در صحبت سعدی" کتابی به قلم حسین الهی قمشه ای.








مجموعه سخنرانی دکتر حسین الهی قمشه ای | فروشگاه اینترنتی ...







۱۶ تیر ۱۳۹۰ - حسین محی الدین الهی قمشه ای فرزند چهارم استاد فقید مهدی الهی قمشه ای و خانم طیبه ... در کتاب 365 روز در صحبت قرآن علاوه بر ارائه و ترجمه و تفسیر امهات (آیات کلیدی) کتاب آسمانی، دایره وسیع تاثیر قرآن بر ادب پارسی نیز به ...








برچسب ها - حسین الهی قمشه ای - پارسینه







شامگاه سه شنبه دهم دی ماه بر اثر ایست قلبی... شامگاه سه ... فروشگاه اینترنتی شهر کتاب در تابستان ۹۳ در این فهرست... ۱۰۰ کتاب درج ... 365 روز در صحبت قرآن نوشته حسین الهی قمشه... ای در ... محی الدین الهی قمشه ای عارف فیلسوف ادیب سخنران مترجم.








هر روز یک غزل با 365 روز در صحبت حافظ | تی نیوز






۲۰ دی ۱۳۹۷ - «365 روز در صحبت حافظ» عنوان کتابی است که استاد الهی قمشه ای در نقد و بررسی ... حسین محی‌الدین الهی‌ قمشه‌ای در دی‌ماه 1318 در تهران به دنیا آمد. ... به زبان فارسی، ترجمه کتاب پیامبر اثر خلیل جبران، تصحیح دیوان حافظ، مجموعه‌ای ... انگلیسی، 365 روز صحبت مولانا، 365 روز در صحبت قرآن، گنجینه آشنا، 365 روز با ...








هر روز یک غزل با 365 روز در صحبت حافظ - خبروان






۲۰ دی ۱۳۹۷ - «365 روز در صحبت حافظ» عنوان کتابی است که استاد الهی قمشه‌ای در نقد و بررسی ... حسین محی‌الدین الهی قمشه‌ای در دی‌ماه 1318 در تهران به دنیا آمد. ... از آثار قلمی او: گزیده فیه ما فیه (مقالات مولانا) در معرفی جلال‌الدین بلخی و شرح ... ادبیات انگلیسی، 365 روز صحبت مولانا، 365 روز در صحبت قرآن، گنجینه آشنا، 365 روز ...








کتاب 365 روز با سعدی – فروشگاه کتاب اتابک







در کتاب 365 روز با سعدی،365 قطعه از گلستان،بوستان،غزلیات،قصاید و قطعات سعدی برگزیده شده است. تا علاقه مندان ... نویسنده: دکتر حسین محی الدین الهی قمشه ای.








دانلود سخنرانی های دکتر حسین الهی قمشه ای – دانلود سخنرانی ...







قبل از هر صحبتی باید بگویم توصیف من از دکتر حسین الهی قمشه ای عزیز بر ... و شما می توانید سخنرانی های جدید دکتر حسین الهی قمشه ای را از مراکز فروش آثار فرهنگی ... حتماً این فایل ها را دانلود کنید،‌ صحبت های ایشان با چیزهایی که تا کنون شنیده ...








365 روز درصحبت مولانا - کتاب تابان







دسته: ادبیات برچسب: 365 روزدر صحبت مولانا, ادبیات, محی الدین الهی قمشه ای ... در مقدمه‌ی این اثر می‌خوانیم: «سخن را از نی باید شنید، از آن کس که نیست؛ آن کس که هست ...








#حسین_محی_الدین_الهی_قمشه_ای Instagram tag - Inzli.com







سیصد و شصت و پنج روز در صحبت مولانا حسین محی الدین الهی قمشه‌ای در کتاب ۳۶۵ ... ❌فروخته شد❌ کد کالا: 451 دسته‌بندی: شعر کلاسیک ایران عنوان: 365 روز با مولوی (در صحبت مولانا) موضوع: ... آثار #نویسنده_هفته #حسین_محی_الدین_الهی_قمشه_ای . ... سیصد و شصت و پنج روز در صحبت قرآن حسین محی الدین الهی قمشه ای سخن .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو